Monday, April 21, 2008

没有汗的运动


你可以相信吗?真的有人是这样吃面包的。我好像只有在杂志上见过啦。这是巴拉斯昨天弄给我吃的午餐。真是超级甜!我发现欧洲人(还是只是巴拉斯呢?)好喜欢吃甜食。昨天晚上巴拉斯过来房间时(来讨论去王宫的事情),还带来匈牙利产的巧克力。今天傍晚时他还去买了有巧克力含的面包!我好担心跟他混多了我也会得糖尿病。哈哈!
今天下午,台湾的书萍约了我去打羽球。好久没玩羽球了。好开心哟。我们一边谈,一边打球。由于天气还很冷,所以打了一小时,一滴汗都没有流到。我们还越好了下星期也一起打。

2 comments:

Anonymous said...

wah~ exercise? since i ve ben here (singapore) i never exercise ler.
long time din play badminton.
thelast time i play is last 2 years when i was still in uni. T_T
time flies...
maybe i should go to play badminton too. but i reli afraid the side effect aft exercise.
side effect = 肌肉酸痛

afternoon tea said...

I also kena the side effect very gau leh. the night i played badminton i already felt something's wrong with me. beside the 肌肉酸痛, i also caught a cold ! maybe i should take some .... vitamin ? DHA ? acid amino ? hehe :)